משרד עורך דין מעצרים

משרד עורך דין מעצרים - כדי שלא תסתבכו עוד יותר!
משרד עורך דין מעצרים, משרד עורך דין לעבירות פליליות, משרד עורך דין פלילי במרכז, משרד עורכי דין פליליים, עו"ד רויטל קוצר


החוק הישראלי קובע, כי משטרת ישראל רשאית לעצור אדם רק במקרים בהם וקיים חשד כי הוא ביצע עבירה פלילית המסווגות כפשע או כעוון. אחת מזכויותיו החשובות ביותר של האדם העצור היא זכותו להתייעץ עם עורך דין, לפני תחילת חקירתו ואף במהלכה. ייעוץ וליווי יעיל של משרד עורך דין מעצרים מקצועי אשר בקיא בדינים הרלוונטיים, עשוי להביא גם לשחרורו של האדם מהמעצר.

מאחר והליך המעצר מהווה חלק מאיסוף הראיות, מבצעת המשטרה מעצרים לחשודים האפשריים, אשר חקירתם בידי המשטרה מטרתה לשפוך אור על המקרה הנחקר. הנחקרים נדרשים לענות תשובות כנות, אם כי, עומדת לרשותם זכות השתיקה, במידה והתשובה לשאלה מסוימת עלולה לסבך את האדם הנחקר במשפט פלילי. משרד עורך דין לעבירות פליליות כמו גם משרד עורך דין מעצרים יכולים להעניק לאדם את הייעוץ והליווי המתאים, אשר ימנע ממנו להרע את מעמדו המשפטי.

מדוע יש להתייעץ עם משרד עורך דין מעצרים מוקדם ככל האפשר?
ההליך הפלילי עלול לדמות לכדור שלג, עבור מי שאיננו מלווה על ידי משרד עורכי דין פליליים. אתה מוזמן לחקירה, ומפה לשם, באמצע החקירה, אתה מגלה שאתה עצור, כשכל מה שהתכוונת לעשות, הוא לענות בכנות על כמה שאלות שנשמעו לך תמימות לגמרי. זה בדיוק העניין! גם אם חלק גדול מהמעצרים בטעות יסודם, הסמכות לביצוע המעצר הראשוני, אשר מתקיים לפני הגשתו של כתב האישום ("מעצר ימים"), מצויה בידיו של השוטר, עם ללא צו של בית המשפט. גם אם מטרתו של המעצר היא החקירה ומניעת שיבוש הליכי החקירה, משרד עורך דין לעבירות פליליות, במיוחד משרד עורך דין פלילי במרכז, יכול למנוע מכם את אי הנעימות (הנמנעת לגמרי!) הזו.

עו"ד רויטל קוצר - משרד עורכי דין שמלווה אותך לאורך כל הדרך!
משרד עו"ד רויטל קוצר הוא משרד עורך דין פלילי במרכז, שצבר ידע וניסיון רב במהלך השנים, בהעניקו שירותי משרד עורכי דין פליליים ושירותי משרד עורך דין מעצרים, במיוחד. הליווי המקצועי המומחה בתחום, היכרות עם המערכת מבפנים ויתרונות נוספים, עומדים לצד המשרד בעת ייצוג לקוחותיו.
 

עו"ד רויטל קוצר - 052-39-55-300
מתמחה בתחום הפלילי
טלפון
072-33-80-853


דוא"ל
kurevital@gmail.com

כתובת
הבונים 2, נתניה

 

פרטי התקשרות
 

אנא מלאו פרטיכם בטופס

ונחזור אליכם בהקדם