עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה

מדוע חשוב שקטין יקבל שירותי עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה?
עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה, עו"ד ייעוץ לקטינים, עו"ד ייצוג קטינים, עו"ד ייצוג פלילי לקטינים, עו"ד רויטל קוצר


עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה חשוב לכל עציר או נחקר, אולם, כאשר מדובר בקטין, עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה, במיוחד אם הוא עו"ד ייעוץ לקטינים מקצועי ומנוסה, הוא הכרח! למרות שמערכת המשפט לקטינים פועלת בנפרד ממערכת המשפט הפלילי בישראל (בתי דין נפרדים, משפטים בדלתיים סגורות, שימת דגש על שיקום ופחות על ענישה) היא עדיין מערכת משפטית לכל דבר, ושהרושם ה"מרוכך" קמעה לא יטעה אתכם, היא מסובכת, מורכבת ובעייתית לא פחות מהמערכת הפלילית הרגילה, במיוחד לקטין שנמצא בצעדיו הראשונים בעולם ובתחילת דרכו בחיים.

אל תגיעו לתחנה בלי עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה!
החוק הישראלי קובע, כי זכותו הבסיסית של כל אדם, בין אם הוא עצור או מעוכב לחקירה, היא לייעוץ של עורך דין לפני חקירתו על ידי המשטרה. לעיתים, אם בשל בטחון עצמי מופרז או בשל ההפך, חשש מפני השוטר החוקר ומעצם המעמד, מוותר הקטין הנחקר שירותי עו"ד ייעוץ לקטינים, וכאשר הוא פנה, לאחר החקירה המפלילה לשירותי עו"ד ייצוג פלילי לקטינים, כבר נגרם נזק, אותו גם עו"ד ייצוג קטינים מומחה יתקשה לתקן. במקרים כאלה, יתמקד עורך הדין בצמצום הנזקים האפשריים ככל שניתן. וכאן, שוב נחזור על האזהרה - אל תקלו ראש בחקירה במשטרה או בנזק שעלול להיגרם ללא ייעוץ וליווי של עורך דין המתמחה בתחום!

עו"ד רויטל קוצר - עו"ד ייצוג קטינים
משרדנו, משרד עו"ד רויטל קוצר, מספק שירותי עו"ד ייצוג פלילי לקטינים, החל משלב שירותי עו"ד ייעוץ בתחנת משטרה וכלה בייצוג בערכאות הנדרשות. הידע המקצועי הרב והניסיון שעומדים לרשותנו בתחום, עשויים למזער את הנזקים שנגרמו (במידה ונגרמו) ולצמצם אותם. ייעוץ וליווי מקצועי שלנו מתחילת הדרך יכול להבטיח לקטין ולבני משפחתו את הטיפול האישי המסור והנאמן ביותר, בצד רמת המקצועיות הגבוהה שלנו. אנחנו מודעים למשמעות של הליך פלילי על עתידו של הקטין, וכאשר אנחנו מלווים לקוח קטין ומייעצים לו, אנחנו פועלים בכל המישורים הנחוצים, כדי למנוע השפעה זאת.
 

עו"ד רויטל קוצר - 052-39-55-300
מתמחה בתחום הפלילי
טלפון
072-33-80-853


דוא"ל
kurevital@gmail.com

כתובת
הבונים 2, נתניה

 

פרטי התקשרות
 

אנא מלאו פרטיכם בטופס

ונחזור אליכם בהקדם